Regulamin


Regulamin Hostelu Helvetia
ul. Sewerynów 7, 00-924 Warszawa

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Regulamin określa zasady świadczenia usług noclegowych i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji. Dokonując rezerwacji czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu Hostelu Helvetia/Helvetia Plus prowadzonych na rzecz Smart Solutions Izabela Szwedzicka z siedzibą przy ul. Sewerynów 7, 00-924 Warszawie o numerze NIP 5782965227 REGON 385834391 zwanym Wynajmującym. Odpowiedzialność za w.w. osoby spoczywa na osobie podpisanej na karcie meldunkowej, zwanej w niniejszym Regulaminie Gościem lub Zameldowanym. Regulamin dostępny jest do wglądu w Recepcji oraz na stronie internetowej https://www.hostel-helvetia.pl/.


 

2. WARUNKI REZERWACJI I PŁATNOŚCI
Rezerwacji: miejsca do spania w pokoju koedukacyjnym wspólnym, pokoju prywatnego, apartamentu Gość może dokonać: bezpośrednio pod numerem telefonu +48 609 020 145 lub +48 22 826 71 08, mailowo pod adresem info@hostel-helvetia.pl, przez stronę internetową https://hostel-helvetia.pl/zarezerwuj, osobiście w Recepcji Hostelu Helvetia  przy ul. Sewerynów 7, 00-924 Warszawa oraz za pośrednictwem portali rezerwacyjnych, w których dostępna jest oferta obiektu.

Rezerwacje muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę zadatku w wysokości 50% całkowitej wartości rezerwacji w terminie trzech dni od daty dokonania rezerwacji w ustalonej wysokości zależnej od długości pobytu, daty rezerwacji, wymiaru rezerwacji.

Rezerwacje muszą zostać opłacone w całości do 14 dni przed datą zameldowania, najpóźniej w dniu zameldowania Gości/a, jeśli rezerwacja została dokonana w dniu zaledowania.

Wynajmujący lub osoba przez niego upoważniona zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania należności za część lub za cały pobyt podczas dokonywania czynności rezerwacyjnych.

Po dokonaniu rezerwacji drogą telefoniczną, mailową i przez stronę internetową https://hostel-helvetia.pl/zarezerwuj - Gość otrzymuje potwierdzenie rezerwacji drogą mailową lub w wiadomości sms stanowiące umowę rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania wpłaty zadatku.
Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową lub sms najpóźniej 3 dni po wpłacie zadatku, nie później niż w dniu zameldowania.

W przypadku nieterminowej wpłaty zadatku lub nieterminowej wpłaty całości wartości rezerwacji Wynajmujący zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i anulowania rezerwacji bez uprzedniego poinformowania.

Wynajmujący zastrzega sobie prawo do preautoryzacji karty płatniczej lub pobrania z niej środków w w.w. wysokości wartości pobytu, traktując tą płatność jako zadatek. Wynajmujący udostępnia inne sposoby płatności m.in. system Tpay, przelew, płatność gotówką, płatność kartą, płatność kartą na odległość, płatność BLIK.

Wynajmujący umożliwia opłacenie rezerwacji w całości lub w części poprzez system usług Tpay - System płatności Tpay należy do spółki ul. Św. Marcin 73/6 61-808 Poznań
NIP: 7773061579 REGON: 300878437 KRS: 0000412357 https://tpay.com/ w terminie wyznaczonym w wiadomości przesłanej drogą elektroniczną – poprzez sms lub e-mail, oraz poprzez inne sposoby płatności m.in. system Tpay, przelew, płatność gotówką, płatność kartą, płatność kartą na odległość, płatność BLIK.

W przypadku nie dokonania płatności w terminie Wynajmujący ma prawo do anulowania rezerwacji bez zwrotu kosztów poniesionych na rzecz rezerwacji.

W przypadku zmian w rezerwacji, skrócenia pobytu w trakcie pobytu, niepojawienia się Gościa lub anulacji rezerwacji przedpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.

Rezerwacja zostaje anulowana w przypadku nie pojawienia się gościa/i w obiekcie w dniu zameldowania bez zwrotu kosztów poniesionych na rzecz rezerwacji.


W przypadku niemożności wywiązania się z umowy przez Hostel Helvetia/Helvetia Plus lub w przypadku zmian w dokonanej rezerwacji w Hostel Helvetia/Helvetia Plus – Wynajmujący ma obowiązek zwrotu całości lub różnicy kwot dokonującym rezerwacji Gościom na konto karty z której ta płatność została dokonana lub na wskazany numer rachunku w terminie 7 dni od daty powstałej należności lub daty otrzymania informacji o sposobie zwrotu.

W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.

Śniadanie podawane jest w jadalni ogólnodostępnego pokoju wypoczynkowego połączonego z kuchnią między 8.00 a 11.00.

3. WARUNKI REZERWACJI GRUPOWYCH

Rezerwacje dla powyżej 20 osób lub więcej niż 5 pokoi są traktowane jako rezerwacje grupowe. Rezerwacje grupowe są dokonywane na warunkach indywidualnych zgodnie z ustaleniami potwierdzonymi drogą mailową stanowiącą jednocześnie umowę o przyjęcie rezerwacji grupowej.
Rezerwacje grupowe zostają potwierdzone wpłatą zadatku w wysokości 50% wartości rezerwacji minimum wartości jednej doby we wskazanym terminie jednak nie później niż 30 dni przed datą rezerwacji, dla rezerwacji dokonywanych 30 dni lub mniej przed datą zameldowania - w terminie 7 dni po dacie dokonania rezerwacji (Płatności należy dokonać jedną z dostępnych metod, m.in. system Tpay, przelew, płatność gotówką, płatność kartą, płatność kartą na odległość, płatność BLIK).
W przypadku gdy nie zostanie dokonana wpłata zadatku w w.w. terminie, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokojów innej osobie i anulowania rezerwacji.
Pozostałą część należności za rezerwację grupową rezerwujący ma obowiązek wpłaty w terminie nie później niż 14 dni przed datą rezerwacji - datą zameldowania.
W przypadku nie opłacenia w całości należności za rezerwację grupową Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i nie przyjęcia grupy w obiekcie Hostel Helvetia/Helvetia Plus bez możliwości zwrotu wpłaconego zadatku lub ograniczenia świadczenia zakresu ustalonych usług, zmianą zakresu świadczenia ustalonych usług - w tym, m. in. zmianą ustalonych w wycenie w umowie pokoi, zmianą lub nie wydaniem posiłków, zmianą standardu pokoi, zmianą liczby pokoi.

Wynajmujący umożliwia rekalkulację wyceny maksymalnie do 10% wyceny rezerwacji w przypadku zgłoszenia zmian w rezerwacji do 14 dni przed zameldowaniem, po tym terminie Wynajmujący nie bierze odpowiedzialności za zmianę ilości gości, ilości zarezerwowanych pokoi oraz posiłków oraz ich cena pozostaje niezmienna i zgodna z wyceną przyjętą przez dokonującego rezerwacji grupowej.


Zmiana terminu rezerwacji może skutkować zmianą wyceny,
Wycena rezerwacji grupowej jest uzależniona od dnia tygodnia, ilości osób, ilości pokoi oraz usług dodatkowych, t.j. posiłki, podniesienia standardu pokoi, dodatkowego wyposażenie pokoi.

Zadatek przechodzi w całości na poczet płatności za rezerwacje w momencie terminowej wpłaty całości należności za rezerwacje w terminie uregulowanym niniejszym regulaminem lub w indywidualnie ustalonym pisemnie terminie.

4. ZAMELDOWANIE
Podstawą zameldowania w apartamencie jest okazanie przez Gościa dokumentu tożsamości, podpisanie karty meldunkowej oraz uregulowanie całej należności za pobyt. Godziny otwarcia Recepcji: 24h, 7 dni w tygodniu. Gość własnoręcznie podpisując kartę meldunkową zobowiązuje się wynająć pokój w określonym terminie, za określoną cenę, a co za tym idzie uiścić opłatę za cały zadeklarowany okres w momencie procedury meldunku.

Hostel Helvetia zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, który: nie posiada ważnego dowodu tożsamości, nie chce okazać dokumentu tożsamości, odmawia podpisania karty meldunkowej, dokonując rezerwacji nie poinformował o rzeczywistej ilości Gości, znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin obiektu.

W przypadku odmowy zameldowania Gościa z ww. powodów wpłacone pieniądze w formie zadatku nie są zwracane.

W przypadku przedłużenia pobytu lub zakupu dodatkowych usług opłata zostanie dodana do rachunku Gościa i musi zostać uregulowana niezwłocznie.

W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować dostępnymi Hostelowi środkami, Hostel Helvetia zastrzega sobie prawo zaproponowania Gościowi obiektu zastępczego, podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego.


 

4. DOBA HOTELOWA
Pokoje w obiekcie wynajmowane są na doby.

Doba pobytu rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego.
W oparciu o bieżącą dostępność pokoi, apartamentów istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania Gościa po konsultacji z Recepcją obiektu. Usługa jest dodatkowo płatna w kwocie 20 zł za każdą godzinę.

Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłosić pod numerem tel. +48609020145 lub +48 22 826 71 08 do godziny 9:00, bądź osobiście w Recepcji Hostelu Helvetia. Zostanie ono uwzględnione w miarę dostępności pokoi/apartamentów i jest dodatkowo płatne w kwocie 20 zł za przedłużenie doby hotelowej do godz. 12.00.

Przedłużenie pobytu w pokoju/apartamencie po godzinie 12:00 będzie traktowane jako przedłużenie doby hotelowej, co skutkować będzie obciążenie rachunku Gościa kosztem kolejnej doby hotelowej. Skrócenie przez Gości/a wcześniej zadeklarowanego i opłaconego pobytu nie skutkuje zwrotem równowartości niewykorzystanej doby.


 

5. ZASADY UŻYTKOWANIA CZĘŚCI WSPÓLNYCH, POKOI I APARTAMENTÓW
Gość zobowiązany jest do użytkowania lokalu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania pokoju/apartamentu w stanie zastanym z chwilą zameldowania.
Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej podczas rezerwacji. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 100 PLN za każdą osobę za dobę.
Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju/apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę. Zmiana nazwiska rezerwacji lub Gościa hotelowego przebywającego w pokoju musi zostać uzgodniona z recepcją lub managerem obiektu.

W obiektach Helvetia obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00-6.00. Za niestosowanie się do obowiązku utrzymania ciszy nocnej Wynajmujący może obciążyć Gości opłatą w wysokości 500zł.

Informujemy, że podczas używania klimatyzacji, okna i drzwi muszą być zamknięte. Klimatyzację należy bezwzględnie wyłączyć przy każdorazowym opuszczeniu pokoju, apartamentu.


Po każdych 7 dniach pobytu przeprowadzane jest sprzątanie pokoju/apartamentu, wymiana ręczników i pościeli. Koszt dodatkowego sprzątania i wymiany pościeli to 50 PLN za każdy serwis, który należy ustalić i opłacić w recepcji.

 

Organizowanie imprez towarzyskich w pokoju, apartamencie jest surowo zabronione i może skutkować niezwłocznym wymeldowaniem bez zwrotu kosztów rezerwacji. Zachowanie Gości oraz osób korzystających z usług obiektu, nie powinno zakłócać pobytu innych Gości.

Komplet pościeli składa się z: 1 sztuki poduszki z poszewką, 1 sztuki kołdry z poszewką, 1 sztuki prześcieradła. Wynajmujący zobowiązuje się do wymiany poszewki, poszwy i prześcieradła po każdym gościu.

Wynajmujący zobowiązuje się do udostępnienia każdemu z gości łóżka z materacem w pokrowcu z dodatkowym pokrowcem ochronnym wraz z kompletem pościeli.
W pokojach z łazienkami Wynajmujący zobowiązuje się do udostępnienia dodatkowo po 1 ręczniku dla każdego z gości i zobowiązuje się do wymiany ręcznika na czysty każdorazowo po udostępnieniu go gościom z poprzedniej rezerwacji.

W pokojach koedukacyjnych wspólnych zabrania się przyjmowania gości.
W pokojach koedukacyjnych wspólnych, ze względów higienicznych - obowiązkiem gościa jest korzystanie z udostępnionego kompletu pościeli (1 sztuki prześcieradła, 1 sztuki kołdry z poszwą i 1 sztuki poduszki z poszewką). Za nieprawidłowe korzystanie z udostępnionego miejsca do spania, lub korzystania z innych łóżek nie objętych rezerwacją wraz z ich wyposażeniem Wynajmujący może obciążyć Gościa opłatą w wysokości minimalną 30zł w związku z dodatkowymi kosztami prania i wymiany pościeli, wymiany pokrowca ochronnego lub wyższą jeśli taki gość swoim zachowaniem uniemożliwi Hostelowi wynajem miejsca do spania innym gościom, poniesie opłatę za kolejną dobę hostelową według cen pełnych obowiązujących w dniu uniemożliwiającym przyjęcie gości.

Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju gościnnym, pokoju prywatnym, apartamencie w godzinach 07:00–22:00. Przebywanie osoby niezameldowanej w pokoju, apartamencie Gościa po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego apartament na odpłatne dokwaterowanie, według cen pełnych obowiązujących w dniu dokwaterowania.

Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i apartamentach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz zasilaczy komputerowych.

W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości/usterki w pokoju, apartamencie, Gość proszony jest o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń pod numerem tel. +48609020145 lub +48 22 826 71 08 lub osobiście w godzinach pracy Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług. Obsługa Hostelu ma obowiązek usunięcia nieprawidłowości w pokoju niezwłocznie po otrzymaniu informacji o niej w miarę dostępności środków do wyeliminowania nieprawidłowości/usterki.

Usterki zgłoszone - będą usuwane bez zbędnej zwłoki, chyba że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy. Usterki zgłaszane w soboty, niedziele i święta będą usunięte w pierwszy dzień roboczy po okresie świątecznym lub w najbliższym dostępnym terminie. Za usterki powstałe z winy Gościa, będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.

Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Hostelu Helvetia (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w pokoju/apartamencie), nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.

Hostel Helvetia zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu w sytuacji awarii lub usterki, bądź niemożliwości przydzielenia wybranego pokoju, apartamentu z przyczyn niezależnych od obiektu Hostelu Helvetia/Helvetia Plus może przerwać pobyt Gości, bez zwrotu wniesionej opłaty za rezerwację oraz obciążyć Zameldowanego adekwatną karą w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu. W takiej sytuacji opłata wniesiona za pobyt nie podlega zwrotowi.

Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności finansowej za awarie, przerwy w dostawie mediów niezależnych od niego, np. przerwy w dostawie prądu, ciepła, wody. Wynajmujący może nieodpłatnie udostępnić zastępcze źródła ciepła, t.j. grzejniki elektryczne, zastępcze źródła światła.

W przypadku dokonania jakichkolwiek zniszczeń w Hostelu Helvetia, hostel ma prawo nałożyć na gościa karę w wysokości 800 PLN lub wyższą, w zależności od oszacowania strat.

Za zgubienie klucza, kłódki lub kluczyka do szafki – opłata wynosi 50 PLN za każdą brakującą sztukę klucza/karty/czipa.

Na terenie obiektu, w częściach wspólnych, pokojach, apartamencie obowiązuje zakaz palenia oraz korzystania z produktów tutoniowych tworzących zadymienie, m.in. e-papierosów. W przypadku złamania tego zakazu, Gość zostanie obciążony karą regilaminową w wysokości 500 PLN plus ewentualne koszty zniszczenia lub dodatkowego sprzątania w celu pozbycia się nieprzyjemnego zapachu.

W przypadku naruszenia Regulaminu lub zachowania wykraczającego poza normy współżycia społecznego, a w szczególności rażący brak higieny osobistej, kradzież, agresję lub napaść o charakterze seksualnym, stanu Gościa wskazującego na stan po spożyciu alkoholu a także spożywanie alkoholu przez Gości/a na terenie obiektu - Hostel ma prawo do przedwczesnego wymeldowania Gościa bez zwrotu kosztów noclegu.

Odpowiedzialność Hostelu z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotów wartościowych jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji. Jednocześnie Hostel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości.

6. POBYT ZWIERZĄT

W Hostelu Helvetia/Helvetia Plus mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (psy nieagresywne i koty), zwierzęta klatkowe po uprzednim uzgodnieniu w Recepcji.
Koszt pobytu każdego zwierzęcia w hotelu wynosi 20zł za dobę za każde ze zwierząt. Zwierzęta powinny przebywać w pokojach właścicieli. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy a koty posiadać kuwetę z wkładem i opróżniać ją po każdorazowym użyciu przez zwierzę do plastikowej torby, którą następnie należy wyrzucić do pojemnika wskazanego przez pracownika Helvetii.
Zwierząt nie należy pozostawiać samych w pokoju. Wszystkie szkody spowodowane przez zwierzęta w mieniu hostelu, bądź mieniu innych gości będą wyceniane przez dyrekcję hotelu, a ich kosztami będą obciążeni właściciele.
Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa/ło zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto, odchody) lub uszkodzona, właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów całego kompletu pościeli w cenie 100PLN /szt.

Za inne szkody w wyposażeniu pokoi wyrządzone przez zwierzęta odpowiada właściciel – Właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy, lub pokrycia kosztów zakupu równoważnego wyposażenia oraz innych kosztów związanych z wyeliminowaniem szkody.

7. WYMELDOWANIE
Przy każdorazowym wyjściu z apartamentu Goście zobowiązani są wyłączyć oświetlenie, zamknąć wszystkie okna oraz drzwi do pokoju, apartamentu. Hostel Helvetia nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Gości w pokojach i apartamentach. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa o ile będzie to możliwe będą odesłane na jego koszt według dyspozycji Gościa, na adres przez niego wskazany. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez okres 1 tygodnia. Pozostawione rzeczy zostaną uznane jako porzucone i przechodzą na władność i do dyspozycji Hostelu. Po tym czasie zostaną one zutylizowane.

W trakcie dłuższego pobytu Gości, u których prowadzane jest sprzątanie w ustalonych wcześniej terminach, proszeni są o prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie rzeczy cennych. Pokój musi zostać opuszczony do godziny 11.00 w dniu wyjazdu.
W przypadku, gdy pokój prywatny lub łóżko w pokoju wieloosobowym nie zostaną zwolnione do godziny 11.00, a rezerwacja na nie nie została przedłużona we wskazanym terminie oraz gdy pokój/apartament lub łóżko jest zarezerwowane na koleją dobę przez inną osobę, obsługa hostelu jest uprawniona do wejścia do pokoju bez obecności gościa, spakowania jego rzeczy i przeniesienia ich do przechowalni bagażu.

8. Przechowalnia bagażu
Przechowalnia bagażu jest dostępna bezpłatnie w dla gości w dniu przyjazdu oraz w dniu wyjazdu.

Bagaże można pozostawić w bezpłatnej przechowalni bagażu jedynie w dniu zameldowania i wymeldowania.
Hostel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy.
W przypadku pozostawienia przypadkiem rzeczy powyżej 1 dnia Hostel przechowa przedmioty przez okres maksymalnie 1 tygodnia.
Za niezastosowanie się do czasu odbioru bagażu w dniu wymeldowania obowiązuje opłata w zależności od wielkości/ilości pozostawionych rzeczy, w wysokości:
50zł za rzeczy do wielkości szerokości 40cm* wysokości 40cm* głębokość 20cm*,
100zł za rzeczy powyżej wielkości szerokości 40cm* wysokości 40cm* głębokość 20cm za dobę
500zł za rzeczy powyżej powyższych wymiarów.
jeśli po tym czasie rzeczy nie zostaną odebrane, po tym czasie pozostawione rzeczy zostają uznane za porzucone i przechodzą na własność Hostelu i mogą zostać one zutylizowane.

8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
W przypadku stwierdzenia zniszczeń, stwierdzenia zabrudzeń apartamentu, ręczników, pościeli ponad normę bądź stwierdzenia stanu po paleniu papierosów w apartamencie po wymeldowaniu Gości, obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej przy dokonywaniu rezerwacji w kwocie do pełnej wartości kosztów naprawy/dearomatyzacji i poniesionych strat. W przypadku dokonania jakichkolwiek zniszczeń w Hostelu Helvetia, hostel ma prawo nałożyć na gościa karę w wysokości 800 PLN lub wyższą, w zależności od oszacowania strat. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za: zgubienie kluczy oraz wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałych z jego winy lub odwiedzających go osób. W sytuacji niezastosowania się do regulaminu obiektu i konieczności wezwania ochrony, kosztami obciążony zostanie Gość.

8. REKLAMACJE

Gość ma prawo do składnia reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług nie zgodnych z zagwarantowaną ofertą Hostelu Helvetia i  Helvetia Plus usług świadczonych przez Smart Solutions Izabela Szwedzicka z siedzibą przy ul. Sewerynów 7, 00-924 Warszawa – zwanym Adresatem reklamacji. Zgłoszenia reklamacyjne należy złożyć w formie pisemnej pod adres siedziby (Adresata reklamacji). Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, jeśli jej rozpatrzenie jest nie możliwe w tym terminie – Gościom zostanie przekazana informacja o etapie rozpatrywania reklamacji lub jej rozpatrzeniu drogą pisemną w terminie 14 dni.

Zaleca się podanie przez gościa w opisie reklamacji: okoliczności dot. przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz danych kontaktowych składającego reklamacje.

Wszelkie spory, które wynikną w związku z realizacją usług, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporów będzie sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Dokonując rezerwacji w Hostelu Helvetia Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych oraz umieszczenia danych Klienta w bazie danych firmy zgodnie z Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych

(Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.). Zameldowany ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych. Wersja obowiązującą regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim, przedstawiona wersja anglojęzyczna ma charakter informacyjny i nie stanowi oficjalnego, obowiązującego regulaminu. Ważne telefony: Pogotowie: 999, Policja 997, Straż pożarna 998 lub telefon alarmowy 112